Foredrag

Markus Grigo: Fra modgang til succes – en personlig historie

Kom med til foredraget om dessertkokkens hårde barndom og vejen til at blive dansk tv-personlighed.
Billet: 50 kr.
Rollosalen
Faxe Bibliotek

Rådhusvej 4
4640 Faxe
Danmark

I foredraget åbner aftenens hovedperson, Markus Grigo, op for sin hårde barndom i Tyskland, som bød på mobning i skolen og en voldelig far derhjemme. Det var et liv, hvor han aldrig kunne føle sig sikker. Men efter sin tid som kokkelære, fik Markus muligheden for at komme væk fra Tyskland og væk fra sin far, da han blev tilbudt arbejde ved Royal Lancaster Hotel i London. Her fik han interesse i det søde køkken, og de mange muligheder der var i kager og bagværk – en interesse og erhverv der senere scorede ham et dommerjob på en af Danmarks mest populære bageprogrammer.

Det bliver en aften, hvor Markus fortæller personligt og inspirerende om hvordan hans liv ændrede sig fra modgang til noget optimistisk.