Makerspace

Workshop: Lav dit eget brætspil

Workshop brætspil
Kom med til workshop i Haslev Biblioteks Makerspace, hvor vi vil fokusere på at lave brætspil. Lav brikker i 3D eller træ og skær spillebrættet ud på vores lasercutter.
Billet: 75 kr.
Haslev Bibliotek

Jernbanegade 62
4690 Haslev
Danmark

Her i Haslev er vi ekstremt glade for brætspil. Vi har både en spilcafé i gågaden og en spilaften hver anden tirsdag på biblioteket. Der er virkelig mange forskellige former for brætspil, men hvad nu hvis man lavede sit helt eget?

Vær med til enten at lave dit eget brætspil helt fra bunden, eller lav din egen udgave af et kendt brætspil. Lav din egen udgave af ludo. Ændre reglerne i din egen version af skak. Lav dit helt eget spil hvor egern skyder med bazookaer. Kun din fantasi sætter grænsen, når vi har både 3D printere og laserskærer til at føre brætspil ud i livet!