Romanen

TeaterBLIK præsenterer HOV! (Teater for de 0-5 årige)

Et stykke hvidt papir, et blad, en blomst, et bjerg, en frø, en kjole.

Livet er fyldt med overraskelser.

Ingenting bli’r som forventet, alt er i forandring og bevæger sig.

Papirets skrøbelighed og mangfoldighed er i centrum. Gennem origami, musik, folder og former skabes en forestilling om livets ligeså store mangfoldighed og dejligt kaotiske skønhed Som abstrakt maleri og nykomponeret musik i et univers af sart og forgængeligt papir i stadig forandring.

HOV! er skabt til de allermindste og deres voksne, scenekunst om livet, erindringen, forandringen og det uventede -.i leg, animation, poesi og musik. Forestillingen er udviklet i fællesskab af holdet på og bag scenen, med jævnlige besøg af børn – som spejl og pejlemærke for arbejdet med idéerne. Og udviklet i dyb respekt for de kreative, fantasifulde og store personligheder, som er forestillingens målgruppe, og stiller deres uomgængelige krav til kvalitet og kunst.