Vil du udstille på bibliotekerne?

Haslev og Faxe biblioteket har fine udstillingsmuligheder og vi udstiller kunst og kunsthåndværk fra mange forskellige kunstnere.

Udstillingernes har normalt varighed af en måned. Vær opmærksom på, at udstillingerne af kunstværker sker på kunstnerens eget ansvar.

På Haslev Bibliotek udstilles der i biblioteksrummer og udstillingerne er tilgængelige i både betjent og selvbetjent åbningstid. På Faxe Bibliotek udstilles i Rollosalen, her vil udstillingerne være tilgængelige i den betjente åbningstid.

De udstillede værker er ikke forsikret af biblioteket og udstillinger er således på kunstnerens/foreningens eget ansvar.

Biblioteket tilbyder hjælp til plakat og evt. folder og vi printer også gerne et begrænset antal. Vær opmærksom på at vi skal have billede- og tekstmateriale minimum 14 dage inden udstillingen sættes op.

Send venligst en mail med oplysninger om din udstilling og om dig selv til Lisa Veje Leed på lleed@faxekommune.dk, så kan vi lave en aftale og finde en plads i kalenderen til din/jeres udstilling.