Spil og gaming

Quiz på caféen
Tid til at vride hjernen, for nu skal din paratviden testes! I samarbejde med Cafe Brætspil i Haslev, inviterer vi til pubquiz i cafeens hyggelige rammer.
Tilmelding pr. person (se nedenstående tekst): Gratis

Jernbanegade 18B
4690 Haslev
Danmark

Kommende arrangementer

Spil og gaming
04 september 2024

Haslev Bibliotek

Pub Quiz

Sammen med dine venner vil I blive quizzet i forskellige kategorier som f.eks.: almen viden, musik, en billederunde, og en bonus runde hvor vi nørder et emne, som deltagerne selv vælger.

Der er selvfølgelig også en præmie på højkant til det vindende hold!

Praktiske informationer:

• Tilmelding er påkrævet og kan kun ske gennem biblioteks hjemmeside.

En fra holdet skal bestille det antal billetter, der svarer til hvor mange I er på holdet. (maks. 4 personer på et hold). Der er begrænset deltagerantal, så skynd jer at melde jer til!

• Det er gratis at tilmelde sig, men vær opmærksom på, at hver deltager skal tilkøbe en spillebillet (35 kr.) til cafeen. Det kan gøres, når I ankommer til arrangementet. (Andre former for købte billetter til cafeen godtages også, som f.eks. spillebillet+, månedskort osv.).
  • Quizzen foregår ikke på biblioteket, men på Brætspilscafeen.
  • Spørgsmålene er rettet imod et voksent publikum.