Hesede Skov

Litterær vandring i Hesede Skov

Tag med litteraturen ud i naturen, når vi sammen besøger nogle af de smukkeste steder i kommunen.

De litterære vandringer er spredt over skov, kalkbrud, kløfter og kyst, og undervejs vil vi holde pauser, hvor én af bibliotekernes litteraturformidlere vil læse højt fra et stykke litteratur, der skal få os til at se på verden omkring os med nye øjne.

Til denne litterære vandring skal vi en tur ud i Hesede Skov, hvor vi undervejs skal høre uddrag fra fantastiske romaner, noveller og digtsamlinger, som er håndplukket af litteraturformidler Jeanette Jensen. Så er du til frisk luft, gåture og god litteratur, så tag med på opdagelse i vores naturskønne kommune.

Turen er max 5 km og vi går i stille og roligt tempo, så alle kan følge med.

I tilfælde af meget dårligt vejr, aflyser vi.

Præcis lokation for mødested, vil du modtage på mail ca. en uge før. Men det vil højst sandsynligt være på en p-plads i nærheden af det udvalgte naturområde.

Kære deltager til Litterære vandring i Hessede Skov fredag i næste uge

d. 21/4 kl. 13

Jeg glæder mig meget til at mødes med dig i skoven til en vandring suppleret med oplæsning af tekstbidder fra litteraturen. Turen er på 4-5 km og jeg regner med, at vi er tilbage ved udgangspunktet ca. kl. 15, dog afhængig af vores tempo.

Husk godt fodtøj og evt. et termokrus med noget du kan varme dig på undervejs, så gir biblioteket lidt til den søde tand.

Vi mødes ved på parkeringspladsen ved skovstierne mod Paradishaven og Svenskekløften. Se kortet herover.